Od 25 lat wspieram jako strateg i doradca przeróżne podmioty biznesowe i organizacje społeczne w zakresie skutecznych strategii marketingowych. Doradzanie firmie jest szczególną umiejętnością. Trzeba nie tyle zrozumieć specyfikę danego przedsiębiorstwa, ale przede wszystkim określić jego potencjał, możliwości oraz przełożyć to wszystko na rynek (trendy, tendencje i pojemność rynku) oraz na zachowania i strategie marketingowe konkurencji. Marketing w czasach hiperkonkurencji to bardzo obszerny i zarazem trudny obszar do zarządzania. Rezultaty komunikacji marketingowej bowiem muszą iść w parze z założeniami i celami biznesowymi spółki oraz być zbieżne z oczekiwaniami i cechami nabywczymi grupy docelowej.
Marketing to swego rodzaju myślenie analityczne, strategiczne połączone z twórczym i kreatywnym podejściem.
Projektowanie celów marketingowych, które przyjmują formę wskaźników: ROI, ROAS, KPI oraz OKR (key objective results) w zgodzie lub w pełnej integralności z pozostałymi celami biznesowym firmy
Projektuję komunikację marki w oparciu o techniki pracy twórczej, co pozwala na znalezienie i zarazem odkrycie kreatywnej i wyróżniającej się formuły na komunikację marki w ujęciu długoterminowym.