Skip to main content

Od prawie 20 lat pomagam nie tylko wdrażać strategie marketingowe, ale też rozumieć ich znaczenie w odniesieniu do wszystkich płaszczyzn firmy. Współpracowałem z dziesiątkami firm z różnych branż. Zrealizowałem ponad 5000 godzin sesji i warsztatów, a drugie tyle czasu spędziłem na hartowaniu moich klientów. Specjalizuję się w podnoszeniu kompetencji strategicznych kluczowych menadżerów oraz zespołów. Moje autorskie metody poparte są wyłącznie doświadczeniem i bardzo mocno odnoszą się do realiów polskiego rynku.

1. Realizuję
treningi kompetencyjne w zakresie planowania strategicznego dla zespołów menadżerskich.

2. Przeprowadzam
indywidualne coachingi strategiczne dla kadry zarządzającej, przez co firmy bardziej świadomie delegują uprawnienia i osiągają wyznaczone cele.

3. Synchronizuję
firmę od środka usprawniając współpracę między działami i poszczególnymi kluczowymi menadżerami, co daje więcej zrozumienia i konstruktywnej współpracy.

4. Wdrażam
nowe narzędzia służące planowaniu i projektowaniu zadań (mini strategii), dzięki czemu pracownicy lepiej rozumieją i koordynują swoją pracę.

5. Dzielę się
swoją wieloletnią wiedzą i praktycznym doświadczeniem organizowania biznesu, co wnosi dużo świeżego spojrzenia i nowe, kreatywne rozwiązania.
 

Wyzwania w charakterze Interim Management w latach 2017-2022

Grupa Ondura

www.onduragroup.com / www.cb.com.pl

Od 06.2020 do 06.2022 - Dyrektor ds. Handlu i Marketingu. Główne wyzwanie: opracowanie strategii lidera na ryku krajowym, która pozwoli podnieść lojalizację klientów oraz zwiększyć udziały w rynku. Główne projekty: Zahartowani.Fun oraz www.roofchallenge.eu. Wdrożenie strategii synergii biznesowej w Grupie Ondura pomiędzy spółkami Onduline i CB SA. 


Grupa Eurocash SA

Od 12.2019 do 06.2021 - Dyrektor Generalny w Spółce Ambra www.ambra.expert – jednego z największych dystrybutorów chemii i kosmetyków w Polsce. Główne wyzwanie: opracowanie nowej strategii biznesowej firmy, który uwypukli przewagę rynkową – Shelf Program umożliwiający kompleksowe zarządzanie asortymentem. Efekt: strategia "Retail (R)evolution", która koncentrowała się na dwóch filarach – utworzenia sieci sklepów wśród takich marek, jak: ABC, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Społem, Groszek, w których firma przejmuje kontrolę i zarządzanie półką z asortymentem chemia i kosmetyki, odciążając tym samym ich właścicieli. Drugim filarem było usprawnienie funkcjonowania niezależnej sieci drogerii „Koliber” w kierunku twardej franczyzy.


Grupa Pelion, Lideo S.A.

www.pelion.eu

Od 06.2018 do 12.2019 - Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Zarządzający ds. Marketingu, Sprzedaży i Rozwoju. Główne wyzwanie: Stworzenie koncepcji dla nowej spółki w strukturze Grupy Pelion (m.in.: Strategia Marketingowa, Branding, Model Biznesowy), której działalność będzie opierać się na innowacji oraz wdrażaniu rozwiązań Tech w branży medycznej www.lideo.tech. Komercjalizacja produktów: OLAF - asystent mądrego leczenia, Scula-Data Thinking, SWAL - system weryfikacji autentyczności leków. Odpowiedzialność za kreowanie i realizację badań rynkowych (Innowacja po Polsku - dwa oblicza polskich szpitali). Wdrożenie i zarządzanie projektem www.CyfrowySzpital.pl


Grupa Pelion, PGF S.A. (Polska Grupa Farmaceutyczna)

Od 03.2018 do 12.2019 - Dyrektor ds. Marketingu i Rozwoju (Interim Management). Zakres prac: Opracowanie i wdrożenie strategii marketingowej, kompleksowego rebrandingu Marki PGF oraz strategii odsprzedaży do rynku aptek otwartych. Zarządzanie departamentem marketingu, rozwoju oraz wsparcia biznesu (program sprzedażowy „Zdrowy Wybór”) - 48 osób, w tym struktura przedstawicieli terenowych. Opracowanie założeń „Opieki Farmaceutycznej PGF oraz Najlepszych Praktyk Farmaceuty przy 1 stole”. Realizacja e-platformy dla wsparcia biznesu z aptekami. Wdrażanie programów adherencyjnych dla producentów leków. 

 

Grupa Pelion, Urtica Sp. z o. o.

www.urtica.pl

Od 04.2017 do 12.2019 - Dyrektor Marketingu, (Interim Management) Zakres prac: Opracowanie i wdrożenie Strategii Marketingowej „Empower to inspire” we wszystkich kluczowych obszarach przedsiębiorstwa: Pion Handlowy, Marketing, HR, Dział Rozwoju, Dział IT. Koordynacja prac umożliwiających proces zmiany mentalnej i operacyjnej w Firmie. Nadzór wszystkich projektów rebrandingu Marki. Zaplanowanie działań komunikacji Marki we wszystkich kanałach online/offline. Nadzór oraz rozwój w kierunku online magazynu ”Farmakoekonomika Szpitalna”.

 

Bonair SA (obecnie Fellowmind)

www.fellowmindcompany.com

Od 01.2017 do 06.2017 - Dyrektor Marketingu, (Interim Management) Zakres prac: Wdrożenie Strategii Marketingowej we wszystkich kluczowych obszarach przedsiębiorstwa: Pion Handlowy, Marketing oraz HR. Koordynacja prac umożliwiających proces zmiany mentalnej i operacyjnej w Firmie. Nadzór wszystkich projektów rebrandingu Marki (CI, poligrafia, www, social media). Zaplanowanie działań komunikacji Marki we wszystkich kanałach.

Pobierz: