Publikacje

Marcin Gieracz

Ogarnąć Kosmos.
O marketingu i strategii (część 01)

Z pierwszej części naszego e-booka dowiesz się:

  • jak zbudować trwałą przewagę strategiczną firmy,
  • z jakich źródeł czerpać wiedzę o swoich klientach,
  • jak zrozumieć konsumentów,
  • jak sprzedaje dobry marketing,
  • jak wdrożyć strategię rynkową,
  • jak osiągnąć cel biznesowy.

Dostaniesz 139 stron wiedzy zebranej podczas 15 lat doświadczeń.

Poznaj także część drugą:
Ogarnąć Kosmos. O marketingu i strategii (część 02)

Marcin Gieracz

Marcin Gieracz

Autor kompleksowych strategii rynkowych dla wielu spółek notowanych na GPW i tych z sektora MSP. Swoim 15-letnim doświadczeniem i wiedzą praktyczną dzieli się na seminariach, kongresach oraz specjalistycznych warsztatach z zakresu zarządzania strategicznego.

Od kilku lat realizuje autorskie badania jakościowe ShoppingShow (www.shoppingshow.pl). Jest pomysłodawcą i współtwórcą pierwszego w Polsce e-magazynu dla marketerów i zarządzających Strategy Journal (www.strategyjournal.pl).

Wykładowca studiów podyplomowych w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie i Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, na kierunkach "Zarządzanie przedsiębiorstwem w sektorach mody" oraz "Strategia e-marketingowa".

Partnerzy e-booka:
Giełda inwestora
e-biznes.pl
Mam startup
Marketer+
Marketing w praktyce
Nowy marketing
ShoppingShow

rubikom.pl używa plików cookie. Korzystając z serwisu wyrażasz na to zgodę. Sprawdź Politykę plików cookies. Zamknij