Publikacje

Marcin Gieracz

Ogarnąć Kosmos.
O marketingu i strategii (część 02)

Z drugiej części naszego e-booka dowiesz się:

  • jakie są popularne mity na temat marketingu,
  • czy marketing sprzedaje,
  • jak różni się praktyka marketingu w sektorze MSP od teorii,
  • jaka jest kondycja polskiego marketingu,
  • czym powinna się charakteryzować skuteczna obsługa klienta,
  • kim jest konsument digitalny.

Dostaniesz 150 stron wiedzy zebranej podczas ponad 15 lat doświadczeń.

Poznaj także część pierwszą:
Ogarnąć Kosmos. O marketingu i strategii (część 01)

Marcin Gieracz

Marcin Gieracz

CEO&Dyrektor Strategiczny w Rubikom Strategic Thinking. 

Mentor, trener i doradca specjalizujący się w identyfikowaniu źródeł wzrostu w przedsiębiorstwach. Obecnie praktykujący i wdrażający strategie marketingowe oparte o sprzedaż wielokanałową, cyfrową transformację oraz digitalizację rynkową. 

Strateg&Coach w Kuźni Strategów - autorskim projekcie wzmacniania kompetencji strategicznych kadry menedżerskiej.

Autor kompleksowych strategii rynkowych dla wielu spółek notowanych na GPW i tych z sektora MSP. Swoim 15-letnim doświadczeniem i wiedzą praktyczną dzieli się na seminariach, kongresach oraz specjalistycznych warsztatach z zakresu zarządzania strategicznego.

Wykładowca studiów podyplomowych w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie na kierunku "Zarządzanie przedsiębiorstwem w sektorach mody".

Prywatnie pasjonat MTB oraz organizator wypraw wysokogórskich w Alpach oraz Dolomitach www.activeguide.eu. Nauczyciel i Trener koreańskiej odmiany jogi i sztuki relaksacji "SUNDAO".

Partnerzy e-booka:
Giełda inwestora
e-biznes.pl
Mam startup
Marketer+
Marketing w praktyce
Nowy marketing
Strategy Journal