Publikacje

Marcin Gieracz

Ogarnąć Kosmos.
O marketingu i strategii (część 02)

Z drugiej części naszego e-booka dowiesz się:

  • jakie są popularne mity na temat marketingu,
  • czy marketing sprzedaje,
  • jak różni się praktyka marketingu w sektorze MSP od teorii,
  • jaka jest kondycja polskiego marketingu,
  • czym powinna się charakteryzować skuteczna obsługa klienta,
  • kim jest konsument digitalny.

Dostaniesz 150 stron wiedzy zebranej podczas ponad 15 lat doświadczeń.

Poznaj także część pierwszą:
Ogarnąć Kosmos. O marketingu i strategii (część 01)

Marcin Gieracz

Marcin Gieracz

Twórca i główny strateg agencji doradczej Rubikom Strategy Consultants, w ramach której funkcjonuje również UpWebb - butik zajmujący się pozycjonowaniem i optymalizacją SEM/SEO i Google Search. Obecnie wdraża projekty związane z digitalizacją handlu (virtoo.pl) oraz eCommerce (zolago.com).

Autor kompleksowych strategii rynkowych dla wielu spółek notowanych na GPW i tych z sektora MSP. Swoim 15-letnim doświadczeniem i wiedzą praktyczną dzieli się na seminariach, kongresach oraz specjalistycznych warsztatach z zakresu zarządzania strategicznego.

Od kilku lat realizuje autorskie badania jakościowe ShoppingShow (www.shoppingshow.pl). Jest pomysłodawcą i współtwórcą pierwszego w Polsce e-magazynu dla marketerów i zarządzających Strategy Journal (www.strategyjournal.pl).

Wykładowca studiów podyplomowych w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie na kierunku "Zarządzanie przedsiębiorstwem w sektorach mody".

Prywatnie pasjonat MTB oraz włoskich Dolomitów, praktykujący jogę i głęboką relaksację.

Partnerzy e-booka:
Giełda inwestora
e-biznes.pl
Mam startup
Marketer+
Marketing w praktyce
Nowy marketing
Strategy Journal

rubikom.pl używa plików cookie. Korzystając z serwisu wyrażasz na to zgodę. Sprawdź Politykę plików cookies. Zamknij