Portfolio

Sento

Klient

Sento SA, wcześniej Grupa Deweloperska Inwest SA to jeden z największych deweloperów małopolskich.Obecnie komercjalizuje swoje inwestycje w Krakowie warte ponad 1 miliard złotych, m.in. SentoPark i MonteCasino. Sento SA wspierany jest kapitałowo przez fundusze inwestycyjne: Arka BZ WBK oraz Secus I Fiz, co daje stabilność i wyraźne perspektywy rozwoju na konkurencyjnym rynku.W roku 2009 Firma zadebiutowała na GPW.

Brief Klienta

W lutym 2008 roku Rubikom został zaproszony do współpracy, która dotyczyła opracowania kompleksowej strategii marketingowej, strategii pozycjonowania rynkowego oraz przeprowadzenia procesu re-Brandingu nazwy, logo i witryny internetowej Firmy. Do głównych zadań Rubikom należało również wdrożenie planu marketingowo-sprzedażowego i organizacja pierwszej w historii Firmy zintegrowanej kampanii reklamowej Sento i SentoPark w Krakowie. Współpraca na zasadzie outsourcingu usług marketingowych trwa nadal.

Rezultat

Efektem współpracy jest unikalna w skali kraju strategia marketingu wartości "Sento - Żyj przestrzenią", która w przewrotny sposób odwołuje się do fundamentalnych potrzeb konsumenta, nabywcy nowego mieszkania, jako wielkomiejskiej przestrzeni zbudowanej w harmonii z otoczeniem i walorami użytkowymi. Określona złożoność marki jest próbą połączenia istoty architektury z preferencjami konsumentów. Efektem wdrożenia nowych rozwiązań marketingowych jest także uzyskanie spójności wizerunkowej, niezbędnej w długoterminowym procesie budowania silnej, wyróżniającej się marki.

 
 

rubikom.pl używa plików cookie. Korzystając z serwisu wyrażasz na to zgodę. Sprawdź Politykę plików cookies. Zamknij