Portfolio

Corotop

Firma CB SA zwróciła się do nas z problemem konieczności uporządkowania komunikacji marki Corotop. W ramach współpracy zespół Rubikom przeprowadził analizę marketingową firmy, określił ideę dla marki ?Zahartowany w każdych warunkach? oraz wyznaczył cele i plan marketingowy wraz z optymalizacją budżetu. Agencja podjęła się także restrukturyzacji modelu funkcjonowania firmy w obszarach sprzedaży. Pomimo zakończenia prac zespół Rubikom został poproszony o dalszą współpracę consultacyjną w zakresie marketingu i sprzedaży.

Klient

CB SA, jeden z wiodących dostawców wysokojakościowych membran i poszyć dachowych na rynek polski i Europy Wschodniej. W roku bieżącym firma planuje debiut GPW. Firma jest właścicielem marek Corotop, Rednet, Secco, Domino.

Brief Klienta

W grudniu 2009 Rubikom został poproszony o przygotowania kompleksowej strategii marketingowej dla CB SA oraz marki Corotop. Ponadto agencja miała za zadanie wdrożyć do organizacji system marketing management, dzięki czemu wartość marki Corotop umocni swoją pozycję rynkową.

Rezultat

Po trzech miesiącach współpracy Rubikom określił ideę na markę "Zahartowany w każdych warunkach", co miało na celu nawiązać do ponaprzeciętnej odporności przedstawicieli grupy odbiorców ? Dekarzy, a jednocześnie pokreślić najważniejszy atut membrany dachowej Corotop ? wysoką jakość i paraprzepuszczalność. Klient otrzymał precyzyjny plan marketingowy oraz koncepty projektów promocyjnych do realizacji w ramach rekomendowanego budżetu, który zintegroway został z celami biznesowymi spółki. W ramach współpracy Rubikom odpowiadał także za produkcję nowej witryny internetowej oraz nowych materiałów reklamowych. W zakresie szkoleniowym Rubikom przeprowadził cykl warsztatów z pracownikami działu handlowego, gdzie wdrożony został nowy model funkcjonowania wraz ze szczegółowymi procedurami, taktyką operacyjną oraz podziałem zadań i obowiązków.

 

rubikom.pl używa plików cookie. Korzystając z serwisu wyrażasz na to zgodę. Sprawdź Politykę plików cookies. Zamknij