Portfolio

City

City Service Sp.j w roku 2008 postanowiła wdrożyć na rynek sieć ekranów cyfrowych w nowoczesnej technologii LED. Zarząd spółki świadomy tego, że sprzedaż musi zostać wzmocniona odpowiednią komunikacją podjął decyzję o współpracy z Rubikom, którego głównym zadaniem było opracowaniem strategii komunikacji oraz ideii marketingowej, która w sposób spójny i konsekwetny pozwoli sukcesywnie zwiększać udziały w rynku.

Klient

City Service Sp.j jest firmą, która od 15 lat świadczy usługi w zakresie sprzedaży powierzchni wielkoformatowych, tablic kierunkowych oraz sieci bilboardów dedyowanych. Firma posiada także jedną z najnowocześniejszych drukarni cyfrowych na południu Polski. Wraz z wdrożeniem nowych technologii w postaci sieci ekranów Ledowych, firma postanowiła także zainwestować w kioski informacyjne Friendlyway. Klient wsółpracuje z największymi domamy mediowymi oraz większością dużych reklamodawców w Polsce.

Brief Klienta

W listopadzie 2008 Rubikom otrzymał zadanie uporządkowania struktury produktowów i oferty City Service, a także wypracowanie spójnej komunikacji dla każdej z ofert. Klient oczekiwał także rekomendacji w zakresie nazewnictwa i brandingu firmy oraz jej poszczególnych produktów.

Rezultat

6 miesieczna współpraca pozwoliła nam na przekonanie Klienta do wdrożenia idei marketingowej "We explore the city", której celem było podkreślenie roli, znaczenia, ale także możliwości jakie może zaoferować firma w zakresie produkcji i planowania kampanii outdoorowych. Firma otrzymała nowe Corporate Identiti oraz system nazewnictwa, który nawiązuje do poszczególnych produktów: CityScreen, CityPrint, CityService, przy czym nazwa firma została ograniczona do jednego członu "City". Rubikom opracował także nowe narzędzia marketingowe, serwis internetowy, serwis produktowy oraz szczegółowy plan marketingowy dla Klienta, czego efektem był udział firmy w kilku imprezach targowych, także w roli prelegenta. Nowa idea na markę była również determinantem do okresowych badań rynkowych, sprawdzających efektywność nośników outdoorowych, co wspomogło sprzedaż oferty u reklamodawców. W sierpniu 2009 Rubikom na zlecenie Klienta przeprowadził kompleksowe badania CityScreenExporation odnośnie atrakcyjności nośników Ledowych nad polskim morzem.

 

rubikom.pl używa plików cookie. Korzystając z serwisu wyrażasz na to zgodę. Sprawdź Politykę plików cookies. Zamknij