Głównym zadaniem Rubikom było opracowaniem strategii komunikacji oraz idei marketingowej, która w sposób spójny i konsekwetny pozwoli sukcesywnie zwiększać udziały w rynku.
Reporter - jedna z pierwszych marek lifestylowych na rynku w Polsce, która zbudowała największą sięć sprzedaży detalicznej w kraju. Obecnie marka przechodzi proces restrukturyzacji i re-Pozycjonowania.
W ramach współpracy zespół Rubikom przeprowadził analizę marketingową firmy, określił ideę dla marki "Zahartowany w każdych warunkach" oraz wyznaczył cele i plan marketingowy.
W ramach współpracy z Secus AM Rubikom odpowiadał za przygotowanie i wdrożenie nowej strategii marketingowej, która umożliwiłaby wyróżnić się marce na konkurencyjnym rynku oraz "poukładałaby" sposób i formę komunikacji krótko i długoterminowej.
W grudniu 2010 roku Rubikom został poproszony o przygotowanie całościowej strategii rozwoju marki, obejmującej model biznesowy, strukturę organizacyjną, standardy obsługi klienta, repozycjonowanie i strategię komunikacji.
W lutym 2008 roku Rubikom został zaproszony do współpracy, która dotyczyła opracowania kompleksowej strategii marketingowej, strategii pozycjonowania rynkowego oraz procesu re-Brandingu nazwy, logo i witryny internetowej Firmy.
House, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek odzieżowych typu casual w Polsce. Efekt współpracy: zbudowanie pożądanego wizerunku i wiarygodności marki wśród grupy docelowej + wzrost rozpoznawalności marki o 35% w okresie 24 miesięcy.
Głównym zadaniem konsultantów Rubikom było przeprowadzenie kompleksowej analizy rynkowej wraz z określeniem segmentacji potencjalnych grup nabywcór oferty Lerg, a następnie zaprojektowanie strategii rynkowej.