O nas

Kim jesteśmy?

Naszym największym atutem jest doświadczenie. Od przeszło 18 lat zrealizowaliśmy ponad setkę dużych projektów doradczych dla średnich i dużych przedsiębiorstw oraz kilka tysięcy godzin spędzonych w formie konsultacji dla małych firm i mikroprzedsiębiorców. 

Wspieramy naszych Klientów zarówno od strony kompleksowego przygotowania strategii rynkowej - marketingowej, jak również indywidualnego coachingu i mentoringu kadry zarządzającej oraz kluczowych menadżerów Firmy.

Wyróżnia nas autorskie podejście "Strategic Thinking", która jest jednocześnie naszą filozofią współpracy z Firmami. Skupiamy się na podnoszeniu kompetencji strategicznych Menedżerów i Zarządzających, a mówiąc wprost na relacjach i przysłowiowej ?chemii?, jaka jest niezbędne do zbudowania niezbędnego zaufania i wiary w to, że nowa strategia przyniesie pożądane rezultaty.  Dzielimy się swoją wiedzą i doświadczeniem w taki sposób, aby Organizacje po współpracy z Rubikom same potrafiły w przyszłości wspierać strategicznie swoje przedsiębiorstwa.

Filozofia Rubikom Strategic Thinking

Filozofia "Strategic Thinking" leży u podstawy naszych obserwacji rynkowych, ale też faktycznych potrzeb polskich Spółek. To przez brak umiejętności skutecznego planowania i twórczego myślenia strategicznego wiele przedsiębiorstw cierpi na syndrom stagnacji. My rekomendujemy przede wszystkim podejście w stylu "open mind" - więcej elastyczności, więcej kreatywności. W tym tkwi siła współczesnej efektywnej konkurencyjności. 

Już nie wystarczy holistyczne podejście do projektowania rozwiązań strategicznych. Obecnie strategia musi być w ciągłym ruchu, zależna od zachowań równie inteligentnie działającej konkurencji i zmieniającej się non stop rzeczywistości konsumenckiej.

Obecnie trzeba znacznie szerzej patrzeć na biznes przez pryzmat integracji wszystkich kanałów sprzedaży - wielokanałowej sprzedaży omnichannel (offline i online).

Podmioty i projekty specjalistyczne

Kuźnia Strategów

Autorski program wspierania menadżerów średniego i wyższego szczebla w zakresie planowania strategicznego i wykorzystywania w praktyce narzędzi strategicznych oraz marketingowych.  www.kuzniastrategow.com

Upwebb

Agencja zajmująca się strategią obecności marek w internecie: social media, analiza ROPO, e-commerce, m-commerce, SEM/SEO, pozycjonowanie, Google AdWords. www.upwebb.pl

Strategy Journal

Autorski program wspierania menadżerów średniego i wyższego szczebla w zakresie planowania strategicznego i wykorzystywania w praktyce narzędzi strategicznych oraz marketingowych. www.strategyjournal.pl

Zarządzający

Marcin Gieracz

CEO&Strategy Director w Rubikom Strategic Thinking

Od 11 lat CEO i Dyrektor Strategiczny w Rubikom Strategic Thinking 

Od dwóch lat prowadzi swój własny program kompetencyjny dla menedżerów Kuźnia Strategów.

Od 2013 roku specjalizuje się także w digitalizacji rynku, głównie w segmencie retail&fashion. Jest CMO i głównym zarządzającym Spółką Virtoo. Digital. Sale. Support (www.virtoo.pl).

Autor wielu specjalistycznych oraz eksperckich publikacji dla marketerów i zarządzających, które udostępnia na swoim blogu (www.strategyjournal.pl)

Wykładowca studiów podyplomowych "Zarządzanie przedsiębiorstwem" w Akademii im. L. Koźmińskiego w Warszawie

Autor e-booka "Ogarnąć Kosmos - o marketingu i strategii cz. 1 i 2" oraz e-booka "Filozofia Stratega Biznesu"

Prywatnie pasjonat MTB oraz organizator wypraw wysokogórskich w Alpach oraz Dolomitach www.activeguide.eu. Nauczyciel i Trener koreańskiej odmiany jogi i sztuki relaksacji "SUNDAO". 

Jako Członek Zarządu lub Dyrektor ds. marketingu w latach 2008 - 2014 zarządzał markami odzieżowymi i sieciami sprzedaży: House, Reporter, Prima Moda, Coccodrillo, Domu Mody Caterina.

tel.: +48 609-827-140
mgieracz@rubikom.pl

Maria Lipiak

Marketing Communication Manager w Rubikom Strategic Thinking

Absolwentka inżynierskich studiów logistycznych na Politechnice Śląskiej w Gliwicach i magisterskich studiów ekonomicznych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Najlepiej odnajduje się w tworzeniu koncepcji biznesowych, co ma swoje konsekwencje - fale pomysłów czasem nie dają zasnąć, spacer po mieście potrafi zamienić się w wywiad gospodarczy. Podchodzi do życia strategicznie, przez co zadaje dużo pytań. Jej główne zainteresowania naukowe i biznesowe skupiają się m.in. wokół zarządzania strategicznego z użyciem modeli biznesowych; mediów społecznościowych, brandingu i komunikacji marketingowej.

Właścicielka hobbystycznie stworzonej marki kwiecistych krawatów szytych z polskiego lnu. Fanka platformy TED i członek zespołu TEDxRawaRiver.

tel.: +48 501-354-874
mlipiak@rubikom.pl

Paweł Bilczyński

Managing Director&SEO Specialist w UpWebb

Rubikom Strategic Thinking

Sobieskiego 11
40-082 Katowice
e-mail: strategie@rubikom.pl

Formularz kontaktu

Skontaktuj się z nami