Blog

Strategy Journal

14. listopad 2016
Trzyletnia wizja zmiany lub usprawnień w przedsiębiorstwie to rozsądne podejście menedżerów odpowiedzialnych za strategię. Taki horyzont czasowy pozwala objąć okres wdrożenia nowego narzędzia lub strategii, przeczekania reperkusji z tego wynikających, w końcu – zebrania owoców, czyli pożądanych efektów. Jednak sporo firm już na samym początku popełnia kardynalny błąd...
20 lat: tyle obecnie wynosi oczekiwana długość życia przeciętnej firmy giełdowej w rankingu S&P 500, wg badania przeprowadzonego przez Richarda Fostera z firmy konsultingowej Innosight. W latach 1960. wynosiła 60 lat, a za wkrótce zapewne spadnie do 10. Co to oznacza dla twojej firmy, jeśli nie jest notowana na parkiecie, ani nawet nie jest spółką […] Artykuł Sonar...
Szczerości nigdy za wiele. Ale wychodzi nam ona bokiem, bo nie jesteśmy szczerzy sami ze sobą, w swoich związkach, a co dopiero w biznesie. Chciałbym ująć ten wątek na kilka różnych wariantów. Po pierwsze szczerość związana z tym, co chcemy, a co faktycznie możemy osiągnąć jako firma. Po drugie jako element najczęściej świadomej tzw. nadobietnicy, […] Artyku...

Strategy Journal jest pierwszym w Polsce e-magazynem o strategii i marketingu dla osób zarządzających oraz pracujących w branży Marketing-Reklama.

Zapraszamy na www.strategyjournal.pl